Van Samsung Galaxy S6 naar Lumia 950 XL

Een forumsectie uitsluitend in het Nederlands

Moderator: admin

Post Reply
User avatar
Stany Buyle
moderator
Posts: 2893
Joined: Sun 30 Nov 2008 15:05
Active Member?: Yes
Post pictures?: Yes
Contact:

Van Samsung Galaxy S6 naar Lumia 950 XL

Post by Stany Buyle »

Ik ben sinds een week overgestapt van mijn Galaxy S6 telefoon, -die ik haat omwille van het Android OS en de niet ophoudende updates(*) - naar een Windows Lumia 950 XL toestel.
(*) Tijdens een recent verblijf in de VS en Canada had ik tijdens een "mobiele gegevens" -connectie om op google street de weg te zoeken een androïd update van 970MB die mij bij Orange France bijna 300 euro heeft gekost. Na check was het een Androïd OS update "die op de achtegrond gebeurd" was...
Schandalig!!! :oops: :evil: :twisted: :roll:

Ik heb de Lumia 950 XL tweedehands aangekocht bij de Nederlandse firma smart2have.com voor 289 euro.
Op de website stond het toestel aangegeven als "zeer goed".
Telefonisch contact op het moment van bestelling met de betreffende firma verliep uitstekend. Ook wanneer ik relatief veel vragen had met betrekking tot de geplande aankoop bleef de persoon op de klantendienst zeer vriendelijk en behulpzaam.
Na betaling per bankoverschrijving ontving ik mijn toestel 3 dagen later in zeer veilige verpakking en het toestel bleek werkelijk "als nieuw". Zéér tevreden... :D
Toen ik na tijdens de eerste dag een probleem had met uitvallende bluetooth verbinding tijdens een handfree gesprek in mijn auto was ik ontgoocheld en zette de retourprocedure in.
Ook de aanvang van de retourprocedure verliep volledig zoals beschreven op de website van smart2have.com
Door het feit dat ik buiten dit hopelijk eenmalig probleem met bluetooth de Lumia 950 XLM een ei zo n a perfecte telefoon vind met fantastische foto functies, heb ik na een nachtje wakker besloten om deze telefoon toch niet te retourneren.
Na telefonisch contact met smart2have.com over het euvel kan ik deze prachtige telefoon een paar dagen langer uitproberen met optie tot retour. Wow!

Deze fantastische klantenservice verdient een link naar de smart2have.com website! :D

:arrow: Deze topic wordt vervolgd met gebruikerservaringen met de lumia 950 XL .

Verwante topic :arrow: Nokia 808 PureView info and user review
kindest regards,

Stany
I like better one good shot in a day than 10 bad ones in a second...
http://www.fotografie.cafe
Post Reply