Some trees

Here affiliated forum members can post pictures...
Post Reply
Leen Koper
moderator
Posts: 468
Joined: Mon 1 Dec 2008 23:53
Active Member?: Yes
Post pictures?: Yes
Location: Zierikzee, the Netherlands

Some trees

Post by Leen Koper »

Some trees in spring this year. It was -luckily- a rather foggy day which added to the atmosphere.
Image

And some other trees, same day, same place. The Zeepeduinen near the village of Haamstede in the south western delta of the Netherlands.

Image
ritaB
Posts: 168
Joined: Fri 17 Apr 2009 22:05

Re: Some trees

Post by ritaB »

Prachtige foto's Leen!
Bedankt om ze hier te posten.

Ondertussen is de fotografie bacterie van mijn man ook op mij overgeslagen, al hou ik het voorlopig bij fotograeren met mijn Nokia telefoon. :D

Groeten,
Rita
Leen Koper
moderator
Posts: 468
Joined: Mon 1 Dec 2008 23:53
Active Member?: Yes
Post pictures?: Yes
Location: Zierikzee, the Netherlands

Re: Some trees

Post by Leen Koper »

Het is goed, dat je ook besmet bent. Ik kan je verzekeren,dat het uitsluitend schade toebrengt aan je portemonee.
Maar.....heeft Stany niet een fatsoenlijke camera voor je? Je verlaagt je toch niet tot een telefoon terwijl je echtgenote bent van een Nikon fanaat?
ritaB
Posts: 168
Joined: Fri 17 Apr 2009 22:05

Re: Some trees

Post by ritaB »

Leen Koper wrote:Het is goed, dat je ook besmet bent. Ik kan je verzekeren,dat het uitsluitend schade toebrengt aan je portemonee.
Maar.....heeft Stany niet een fatsoenlijke camera voor je? Je verlaagt je toch niet tot een telefoon terwijl je echtgenote bent van een Nikon fanaat?
Stany heeft mij al een D200 gegeven, maar ik vind mijn telefoon veel leuker, en je kan daar ook filmpjes mee maken.
Groetjes,
Rita
ritaB
Posts: 168
Joined: Fri 17 Apr 2009 22:05

Re: Some trees

Post by ritaB »

Goedenavond Leen!
Stany heeft mijn eerste twee foto's gepost! Allebei met mijn telefoon.
Groetjes,
Rita.
Post Reply